czwartek, 16 maja 2013

Baby shower w niebieskiej kolorystyce

Z radością podjęłam się zrobienia dekoracji na organizowane dla mojej siostry przyjęcie w oczekiwaniu na przyjście na świat jej synka. U Polsce tradycja baby shower jeszcze się nie zadomowiła, ale amerykańskie strony stanowiły niezłe źródło inspiracji. Można też na takim przyjęciu wykorzystać wiele rozwiązań wykorzystywanych przy weselu. Pole do popisu jest duże. Ja zdecydowałam się ostatecznie na motyw misia (siostra już wie dlaczego) oraz kolor niebieski. 

Jak zobaczyłam ten napis na jakimś zdjęciu na Pinterest od razu wiedziałam, że muszę go wykorzystać. Ponieważ zmieniło się miejsce przyjęcia, musiałam improwizować z powieszeniem go w widocznym miejscu. 


A takie zrobiłam klamerki do powieszenia tego napisu


 Stół z przekąskami, dipy świetnie się sprawdzają na takim przyjęciu

 
 
Bezalkoholowe drinki zostały podane w rożnych butelkach wraz biało-niebieskimi słomkami. Zgodnie z głównym motywem pojawiły się przegryzki takie jak żelki, misie upieczone z ciasta francuskiego czy ciastka w formie zwierzątek. Przekąski wrzuciłam do zwykłych słoików, które ozdobione wstążką i wyciętym z papieru misiem nabrały dekoracyjnego charakteru.


Nie mogło zabraknąć słodkości. Nawet cupckaes uzyskały misiowe przybranie 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz